Plan dan een vrijblijvende kennismakingscall in met mij, Ernst-Jan Buijs, Co-Founder van De Conversie Agency.
In deze call van zo’n 45 minuten bespreken we waar de grootste kansen in je klantreis liggen en wat ervoor nodig is om die te verzilveren.
Als de kansen in jouw marketing matchen met wat wij bieden bespreken we vervolgens hoe een mogelijke samenwerking eruit zou zien.
Deze kennismakingscall is geheel vrijblijvend.
Scope: In samenwerking herschrijven van de advertenties & salespage
Resultaat: “Eerder was de cost per sale en ROAS (return on adspend) van de betreffende front-end funnel niet winstgevend of net break-even. Nu is het altijd winstgevend met momenteel een ROAS van tussen de 3 en 5.
(Dit betekent dus dat er via advertenties dagelijks gemiddeld 3x tot 5x zoveel omzet wordt gegenereerd dan dat er uitgegeven wordt aan advertentiebudget. Nog voordat de rest van het aanbod is aangeboden in de daarop volgende klantreis)
Ik had echt even een stok achter de deur nodig van iemand met dezelfde normen en waarden, humor en kwaliteit om mij te helpen het goud in m’n eigen producten weer te zien. Het was een hele fijne samenwerking. (…) Heel blij met het resultaat ik kan niet wachten om dat te gaan delen.
– Willemien van der Veen, Businesscoach @ Wil+ThePeople
Scope: Complete Business Strategie opzet inclusief schaalbare aanbodrange, verschillende funnels waaronder een directe ‘ad to offer’ funnel, webinar funnels, meerdere weggever funnels en e-mail follow-up automations. Alle teksten zijn op een ‘Done for You’ wijze geschreven over het verloop van meerdere jaren.
Resultaat: Er zijn in de afgelopen jaren meerdere salespage geschreven die meer dan €100.000 hebben omgezet met online cursussen van onder de honderd euro per stuk. Er is op Done for You wijze een webinar funnel gemaakt die op de eerste dag van lancering meer dan 200 aankopen en €11.000 omzet excl. btw opleverde. Dit ene webinar is daarna herhaaldelijk gegeven en heeft inmiddels ook meer dan €100.000 exclusief BTW opgeleverd. Haar bedrijf is van minder dan €12.000 per jaar naar meer dan €300.000 per jaar gegaan sinds onze samenwerking.
Ik startte zonder following, zonder online aanbod en zonder online omzet. Als we kijken naar het afgelopen jaar 2023, heb ik meer dan 3 ton excl btw gedraaid met een mooi winstpercentage terwijl ik slechts 24 uur per week werk.(…) Het heeft Voor mij echt mijn leven en mijn business compleet veranderd wat Ernst-Jan heeft gedaan. We werken nu doorlopend samen met de Conversie Agency om meer winst uit onze e-maillijst te halen, de klantreis verder te optimaliseren en jaar-op-jaar te blijven groeien.
– Amee Buijs, Founder @ Stressless Dogs
Scope: Klantreis Strategie, bestaande front-end funnels optimaliseren & in samenwerking creëren van een nieuwe follow-up funnel
Resultaat: In de eerste maand dat de nieuwe Follow-up Documentaire Funnel Live ging bracht deze meer dan €50.000 in geaccordeerde omzet op. En dat terwijl er (in de zomervakantie nog wel) slechts enkele mails over zijn gestuurd en nog niet geadverteerd is.
Deze Funnel combineert een uniek concept die naadloos aansluit op de identiteit van het bedrijf en de huidige klantreis met de benodigde conversieprincipes voor directe ROI. De komende jaren zal deze Back-end Funnel nog veel meer opbrengen als vast onderdeel van de geautomatiseerde klantreis.
Iets tofs maken is nog iets anders dan iets converterend maken, je wilt dat dat bij elkaar komt en dat is goed gelukt. (…) Dit is mede door wat Ernst-Jan hierin heeft toegevoegd. Wat ik echt zijn kracht vind is dat hij marketingprincipes in diepte doorziet (en diepte is voor mij een belangrijk woord) en ook kan toepassen op de ondernemer.
– Anne Quaars, The Messaging Artist
Scope: Het verkopen van zoveel mogelijk eventtickets d.m.v. e-mailmarketing met een korte deadline van slechts 6 weken.
Resultaat: Ondanks de krappe deadline is er in slechts 6 weken voorafgaand aan het event meer dan €75.000 aan ticketverkopen gegenereerd. Dit is nog exclusief de upsells van de opnames en verkoop van het hoofdaanbod op het event zelf. Aan dit project hebben meer dan 10 marketeers gewerkt en meer dan 75% van de ticketverkopen in de laatste 6 weken is terug te herleiden naar de e-mail & advertentie copy van de Conversie Agency.
Meer dan 75% van de tickets die in de laatste 6 weken verkocht zijn waren terug te herleiden naar de copy die Emile & Ernst-Jan hebben geschreven. (…) Ik ben mega blij over de samenwerking, en natuurlijk de resultaten, waardoor ik na afloop heb besloten hun vergoeding te verdubbelen en de samenwerking voort te zetten.
– Thierry Stokkink, Vastgoed Community & Thuiz-Hypotheken